Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- PRACOWNIK KANCELARII UCZNIOWSKIEJ
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Stanowisko
- PRACOWNIK KANCELARII UCZNIOWSKIEJ
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2017-11-30
- Data wygaśnięcia
- 2017-11-30
- Tagi
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- Warszawa
- Gmina
- Mokotów
- Miasto
- Warszawa
- Ulica
- ul. Marynarska
- Numer budynku
- 2/6
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
LXV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
w Warszawie
ul. Marynarska 2/6, 02-674 Warszawa
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
PRACOWNIK KANCELARII UCZNIOWSKIEJ
– pełny etat – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
podległość służbowa – dyrektor szkoły
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne i 2 lata praktyki zawodowej lub wykształcenie średnie ekonomiczne i 4 lata praktyki zawodowej ;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie i wykonywanie zadań na stanowisku samodzielnego referenta
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obsługi komputera w zakresie programu Open Office, Sekretariat Uczniowski – firmy LIBRUS, Hermes;
2) znajomość pracy biurowej oraz obsługi urządzeń biurowych (ksero, fax, scaner)
3) umiejętność planowania i organizacji pracy;
4) umiejętność kompleksowego wykorzystywania wiedzy;
5) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, odpowiedzialność i terminowość;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie prac związanych z rekrutacją uczniów do szkoły oraz wprowadzanie danych uczniówa)do programu Sekretariat Uczniowski – firmy LIBRUS ;
2) Kompletowanie i przechowywanie dokumentów uczniów;
3) Prowadzenie księgi uczniów;
4) Prowadzenie rejestru absolwentów;
5) Prowadzenie całokształtu prac związanych z załatwianiem, wydawaniem, rozliczaniem druków ścisłego zarachowania;
6) Rejestrowanie i wydawanie uczniom legitymacji szkolnych, duplikatów legitymacji oraz wszelkiego rodzaju zaświadczeń;
7) Wydawanie duplikatów świadectw;
8) Prowadzenie całokształtu prac związanych z egzaminem maturalnym, wprowadzanie danych do systemu elektronicznego Hermes;
9) Prowadzenie archiwum w zakresie dokumentacji uczniowskiej
10) Wprowadzanie danych o uczniach i absolwentach do Sytemu Informacji Oświatowej;
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys – CV;
2) list motywacyjny;
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie zawodowe;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
5) fotografię;
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów konkursowych;
5. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie od dnia 27 grudnia 2017r. na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
6. Określenie miejsca i terminu składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie LXV Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Józefa Bema, ul. Marynarska 2/6 w godzinach od 9.00 do 14.00 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2017r.. w zaklejonych kopertach (opisanych imieniem i nazwiskiem, adresem do korespondencji i nr telefonu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika kancelarii uczniowskiej w LXV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Józefa Bema”
7. Informacje dodatkowe:
1) oferta złożona po terminie nie podlega rozpatrzeniu;
2) zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami;
3) oferty kandydatów nie wyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone