Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk poszukuje osoby na stanowisko specjalistka/-a ds. zamówień publicznych  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas nieokreślony  
Stanowisko
specjalistka/-a ds. zamówień publicznych  
E-mail
kadry@ifispan.edu.pl  
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2021-11-12  
Data wygaśnięcia
2021-12-31  
Tagi
praca, zamówienia publiczne  
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Warszawa  
Gmina
Śródmieście
Miasto
Warszawa  
Ulica
ul. Nowy Świat  
Numer budynku
72  

Warszawa, 26 października 2021 r.

 

Dyrektor

Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk

poszukuje osoby na stanowisko

specjalistka/-a ds. zamówień publicznych

 

Zatrudnienie: umowa o pracę w pełnym wymiarze, pierwsza umowa na okres próbny – 3 miesiące, a następnie umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Przewidywany początek zatrudnienia: 1 grudnia 2021 r.

Wysokość wynagrodzenia brutto: wynagrodzenie zasadnicze 5.000 zł na okresie próbnym, docelowo 6.000 zł (plus dodatek stażowy, ew. dodatek zadaniowy/ motywacyjny)

Miejsce zatrudnienia: Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, 00-330 Warszawa, ul. Nowy Świat 72

 

Zakres obowiązków:

  1. Przygotowanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (na podstawie zebranych informacji z komórek wewnętrznych) oraz aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień, przygotowanie w stosownych sytuacjach planu zamówień i bieżące śledzenie jego wykonania.
  2. Obsługa programu (wprowadzanie danych, kodów CPV, generowanie zestawień).
  3. Uczestnictwo przy udzielaniu zamówień realizowanych na podstawie przepisów wewnętrznych IFiS PAN oraz na podstawie przepisów ustawy o finansach publicznych, z uwzględnieniem umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
  4. Prowadzenie rejestru umów, o którym mowa w przepisach ustawy o finansach publicznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w w/w ustawie i aktach wykonawczych.
  5. Uczestnictwo w przygotowaniu i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych – zarówno powyżej progów unijnych jak i poniżej progów unijnych – z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wewnętrznych przepisów IFiS PAN w  tym:
  • przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, publikacja ogłoszeń i informacji o toczących się postępowaniach, o wykonanych umowach, projektów umów, pomoc w przygotowaniu SWZ, OPW czy OPZ,
  • przeprowadzanie postępowań we wszystkich trybach i procedurach określonych w przepisach – Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji tych postępowań, udostępnianie dokumentów zamówienia zgodnie z wymaganiami przepisów powszechnie obowiązujących oraz regulacji wewnętrznych,
  • dbanie o terminową realizację poszczególnych postepowań, itp.
  1. Prowadzenie postępowań w ramach projektów (europejskich i krajowych), znajomość zasad udzielania zamówień w ramach projektów krajowych finansowanych ze źródeł europejskich.
  2. Przygotowania sprawozdań rocznych o udzielonych zamówieniach publicznych w tym także o udzielonych zamówieniach, których wartość jest poniżej progu 130 000 złotych.
  3. Monitorowanie zmiany przepisów z zakresu zamówień publicznych, inicjowanie i opracowywanie projektów zmian przepisów wewnętrznych w celu zagwarantowania zgodności regulacji wewnętrznych z powszechnie obowiązującymi przepisami.
  4. Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za przeprowadzanie postepowań w zakresie zamówień publicznych, zamówień których wartość jest poniżej 130 000 złotych, w tym i zamówień nie objętych przepisami o zamówieniach publicznych, a także   udział w pracach komisji dokonujących wyboru ofert lub prowadzących negocjacje lub prowadzących dialog oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w tym Urzędem Zamówień Publicznych, Centralnego Biura Antykorupcyjnego i inych organów władzy publicznej.
  5. Opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego opracowywane przez pracowników komórek merytorycznych, ocena prawidłowości zastosowanego trybu udzielenia zamówienia publicznego, procedur szczególnych oraz przeliczenie wartości zamówienia na euro oraz weryfikacja poprawności określenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe – preferowane prawo, ekonomia, administracja.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zamówień publicznych min. 3 lata, w tym doświadczenie samodzielnego prowadzenie postępowań.
  3. Znajomość regulacji dotyczących zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych.
  4. Dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel i pakietu MS Office.
  5. Dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  6. Umiejętność pracy w zespole.
  7. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  8. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  9. Chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Mile widziana:

  1. Praktyczna umiejętność obsługi portalu e-Zamówienia na stronie internetowej UZP.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (początkowo na okres próbny).
  2. Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  3. Dobrą lokalizację (metro Nowy Świat-Uniwersytet) i regularne godziny pracy.
  4. Benefity pozapłacowe (możliwość dofinansowania do: karty Multisport lub imprez kulturalnych; wczasów, wypoczynku zorganizowanego dzieci).

 

Osoby zainteresowane udziałem w konkursie proszone są o składanie następujących dokumentów:

  • CV zawierające co najmniej informacje dotyczące doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze zamówień publicznych wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór poniżej),
  • list motywacyjny,
  • kopia dyplomu ukończenia studiów.

 

Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 12 listopada2021 r. w formie elektronicznej na adres: kadry@ifispan.edu.pl z dopiskiem w tytule: specjalista ds. zamówień publicznych

 

Konkurs będzie przebiegał w dwóch etapach. W etapie pierwszym Komisja rekrutacyjna dokona wstępnej oceny kandydatek/ ów na podstawie złożonych dokumentów pod względem spełnienia minimalnych warunków udziału w rekrutacji. Najwyżej ocenieni zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną stanowiącą drugi etap konkursu.

 

Rozmowy kwalifikacyjne przewidziane są w dniach 16-19 listopada 2021 r. w siedzibie Instytutu lub jako telekonferencja (Zoom). Dopuszcza się odbycie rozmów zdalnie, gdyby sytuacja epidemiczna nie pozwoliła na przeprowadzenie ich w trybie stacjonarnym.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..