Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównego informatyka w Zespole Obsługi Informatycznej  
Stanowisko
główny informatyk  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2021-11-29  
Data wygaśnięcia
2024-12-31  
Tagi
 
Województwo
OPOLSKIE  
Powiat
Opole  
Gmina
Opole
Miasto
Opole  
Ulica
ul. Piastowska  
Numer budynku
14  

Kuratorium Oświaty

w Opolu  

45-081 Opole, ul. Piastowska 14 

Ogłoszenie nr 87874 / 19.11.2021

 

Dołącz do nas jako:

główny informatyk  

w Zespole Obsługi Informatycznej   

Liczba stanowisk: 1     

Wymiar etatu: 1  

Miejsce pracy:  Opole, ul. Piastowska 14

Ważne do 29.11.2021 r.

Wynagrodzenie zasadnicze

około 5 000 zł  brutto

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

 

Koordynuje realizację zadań w zakresie obsługi informatycznej mających na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kuratorium.

Administruje siecią teleinformatyczną, Biuletynem Informacji Publicznej oraz serwerem kuratorium.

Realizuje zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania danych oraz ochroną systemów teleinformatycznych kuratorium.

Administruje elektronicznym zarządzaniem dokumentami (EZD).

Realizuje zadania związane z zapewnieniem właściwej eksploatacji remontów oraz bieżących napraw sprzętu teleinformatycznego. 

Nadzoruje ilościowy i jakościowy stan oprogramowania oraz sprzętu teleinformatycznego oraz wspomaga pracowników kuratorium w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego.

Obsługuje konferencje i narady organizowane przez kuratorium.

Przygotowuje na potrzeby kuratorium w wersji elektronicznej niezbędne formularze ankiet.

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ

(wymagania niezbędne)

 

Wykształcenie: wyższe    

Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z administrowaniem siecią komputerową

·         Przeszkolenie w zakresie:administrowania siecią, administrowania stacjami roboczymi  z  systemami Windows

·         Znajomość tworzenia i administrowania bazami danych

·         Umiejętność administrowania siecią komputerową

·         Znajomość elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD)

·         Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

·         Znajomość prawodawstwa w zakresie ochrony wartości intelektualnej, w tym legalności oprogramowania

·         Znajomość ustawy o służbie cywilnej

·         Znajomość ustawy kodeks postepowania administracyjnego

·         Posiadanie obywatelstwa polskiego

·         Korzystanie z pełni praw publicznych

·         Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE

(wymagania dodatkowe)

·         Wykształcenie: wyższe informatyczne

·         Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rokna stanowisku związanym z administrowaniem siecią komputerową w obszarze administracji publicznej

·         Przeszkolenie w zakresie: ochrony danych osobowych

·         Znajomość funkcjonowania środowiska Active Directory

·         Znajomość stosowania zagadnień związanych z adresowaniem  IP

·         Podstawowe umiejętności programowania w PHP   

·         Samodzielność

Co oferujemy

·         Indywidualny rozkład czasu pracy

·         Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

·         Miejsce parkingowe na terenie urzędu

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne

·         Dodatek za wysługę lat

·         Nagrody jubileuszowe

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS

·         Integracyjne spotkania pracowników urzędu

·         Przedświąteczna pomoc finansowa

·         Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

·         Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

·         Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

·         Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami ( np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

·         Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.

·         Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

 

Kontakty zewnętrzne z kontrahentami i dostawcami towarów i usług w zakresie funkcjonowania kuratorium. Zagrożenie korupcją.

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Warunki architektoniczne budynku Urzędu: stanowisko pracy usytuowane jest na VI piętrze budynku biurowego. Wejście do budynku jest wolne od barier architektonicznych i odbywa się przy wykorzystaniu wind dla osób z niepełnosprawnością oraz drzwi automatycznych. Istnieje swobodny dostęp do toalet dla osób z niepełnosprawnością. Na parkingu znajdują się oznakowane miejsca dla osób z niepełnosprawnością.

 

Dodatkowe informacje

·         Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

·         Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

·         Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

·         Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty  i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

·         Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

·         Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

·         Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

·         Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub drogą elektroniczną, lub pocztową.  

·         Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod nr telefonu 77/4524-264

 

 

 

 

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

- weryfikacja ofert pod względem formalnym,

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna.

 

 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

·         CV i list motywacyjny

·         Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

·         Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

·         Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia w zakresie: administrowania siecią, administrowania stacjami roboczymi z systemami Windows

·         Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

·         Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

·         Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

·         Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

·         Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

·         Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

·         Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony danych osobowych

Aplikuj do: 29.11.2021 r.

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:

Kuratorium Oświaty w Opolu

ul. Piastowska 14

45-081 Opole

z dopiskiem : Oferta pracy- główny informatyk

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 77/ 4524-264.

·         Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2021 r.

·         Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

·         Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze 

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE-KLAUZULA INFORMACYJNA

z dniem 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO.

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Kuratorium Oświaty w Opolu z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-081, NIP: 754-11-56-220, REGON 006473277, nr telefonu 77 452 41 76. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Piastowska 14, 45-081 Opole lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@kuratorium.opole.pl.

2.      W Kuratorium Oświaty w Opolu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres
ul. Piastowska 14, 45-081 Opole lub pocztą elektroniczną na adres iod@kuratorium.opole.pl.

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będę w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku
z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w Kuratorium Oświaty w Opolu. Stanowisko pracy w służbie cywilnej (art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).

4.      W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione
do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

5.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich (spoza obszaru UE) nie będzie się odbywać.

6.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).

7.      Każdemu kogo dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:

a)      prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą (na podstawie art. 15 RODO),

b)      prawo do sprostowania danych (na podstawie art. 16 RODO),

c)      prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) (na podstawie art. 17 RODO),

d)     prawo do ograniczenia przetwarzania (na podstawie art. 18 RODO),

e)      prawo do przenoszenia danych (na podstawie art. 20 RODO),

f)       prawo do sprzeciwu (na podstawie art. 21 RODO).

8.      W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wcześniej wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.

9.      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa
w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

10.  Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

11.  Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeks pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia
w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

12.  Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

13.   Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie
z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o którym mowa
w pkt 3 i 8 powyżej.

 

 

 

Wyniki naboru

 

 

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr 87874  z dnia 19.11.2021 r.

  • Data ogłoszenia: 19 listopada 2021
  • Data wyniku: 09 grudnia 2021
  • Status: koniec naboru

Nazwa stanowiska: główny informatyk  

Nazwa urzędu:

Kuratorium Oświaty w Opolu

Adres urzędu:

ul. Piastowska 14, 45-081 Opole

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki / kandydata    

Tomasz Stokłosa      Skarbimierz-Osiedle

 

 


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..