Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy Informatyk - Administrator  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na okres próbny  
Rodzaj pracy
informatyka - administrator  
Stanowisko
Informatyk - Administrator  
E-mail
kontakt@2lo.ostroleka.edu.pl  
Telefon
29764-47-13  
Fax
 
Data składania
2022-12-15  
Data wygaśnięcia
2022-12-16  
Tagi
 
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Ostrołęka  
Gmina
Ostrołęka
Miasto
Ostrołęka  
Ulica
ul. Romualda Traugutta  
Numer budynku
2  

 

II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. C.K NORWIDA W OSTROŁĘCE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

DANE PODSTAWOWE

  1. Nazwa stanowiska pracy

INFORMATYK - ADMINISTRATOR

  1. Komórka organizacyjna

II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. C. K. NORWIDA W OSTROŁĘCE

  1. Wymiar etatu     1/1

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

  1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły, specjalność)

WYKSZTAŁCENIE  ŚREDNIE LUB WYŻSZE INFORMATYCZNE LUB POKREWNE

……………………………………………………………………………………………..

  1. Wymagania niezbędne

     Umiejętność  wykonywania  zadań  informatyczno - administracyjnych wchodzących  w zakres danego   stanowiska.

Umiejętność pracy w zespole i wykonywanie zadań w środowisku szkolnym.

  1. Doświadczenie zawodowe

Doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka – administratora lub pokrewne

 

 

 

 

 

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

Administracja sieciami LAN, WAN, VPN, WIFI,

Rozwiązywanie problemów sieciowych,

Zarządzanie platformą MSTeams (resetowanie haseł, tworzenie kont),

Drukowanie różnorodnych dokumentów szkolnych -  XERO- wykonywanie kopii,

Współpraca z serwisami obsługującymi infrastrukturę sieciową i urządzenia  kopiujące,

Drukowanie świadectw oraz arkuszy ocen,

Wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych,

Instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych i dedykowanych,

Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w działaniu infrastruktury oraz systemów,

Administracja usługami Windows/Linux,

Instalacja i konfigurowanie oprogramowania systemowego stacji robo0czych, urządzeń peryferyjnych,

Przygotowanie techniczne pracowni do matur z informatyki oraz przed rozpoczęciem roku szkolnego

Administrowanie – eDziennikiem,

Szkolne karty dostępowe  – nadawanie i odbieranie uprawnień,

Pomoc w pracach nad arkuszem organizacyjnym szkoły,

Kopie bezpieczeństwa i hasła,

Obróbka zdjęć ze szkolnych imprez i ich zamieszczanie na WWW,

Obsługa szkolnego monitoringu,

Wydawanie i ewidencjonowanie sprzętu (laptopy, rzutniki, aparaty),

Współpraca z ABI (zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa, opracowywanie zasad, realizacja zabezpieczeń),

Obsługa i przebudowa strony internetowej wg obowiązujących standardów,

Inne zadania  związane ze stanowiskiem.

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. List motywacyjny.
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
  6. Oświadczenie o niekaralności (osoby, którym zostanie zaproponowana praca
    w II LO będą zobowiązane do dostarczenia zapytania z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie).
  7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Uwagi dodatkowe:

  • Kandydat do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy wyłoniony w wyniku niniejszego naboru zostanie niezwłocznie skierowany do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
  • Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r., poz. 530 ze zm.).
  • Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów formalnych określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
  • Kandydat na wolne stanowisko kierownicze składa oprócz dokumentów, o których mowa wyżej, oświadczenie, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004 r. (Dz. U z 2021r., poz. 289 ze zm.)
  • O wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze w II LO poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie II LO w terminie do 15.12.2022 r. z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko Informatyk - Administrator”

  • Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Złożonych dokumentów II LO nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej w Ostrołęce oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie II Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29 764 47 13

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..