Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Stanowisko ds. obsługi eksploatacyjnej zasobu komunalnego  
Stanowisko
Stanowisko ds. obsługi eksploatacyjnej zasobu komunalnego  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2021-10-26  
Data wygaśnięcia
2021-10-26  
Tagi
 
Województwo
OPOLSKIE  
Powiat
Opole  
Gmina
Opole
Miasto
Opole  
Ulica
ul. płk. Witolda Pileckiego  
Numer budynku
1  

 

 

DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

 

Stanowisko ds. obsługi eksploatacyjnej zasobu komunalnego

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*

 

 

 

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

 

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa lub dyplomu

 

f) staż pracy: nie wymagany

 

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty lub zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym

c) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym

d)znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym

e) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym

f) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

zapis w liście motywacyjnym

g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym

h) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

zapis w liście motywacyjnym

i) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej

 

zapis w liście motywacyjnym

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
  2. zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
  3. zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
  4. przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
  5. realizacji przeglądów, konserwacji, eksploatacji i remontów placów zabaw, boisk sportowych oraz innych miejsc rekreacji,
  6. inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
    i podnoszących jakość zamieszkania,
  7. Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego
    oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych
    i socjalnych,
  8. Przygotowanie oraz nadzorowanie inwestycji związanych z budową placów zabaw oraz innych miejsc rekreacji realizowanych przez jednostkę,
  9. Reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej,
  10. Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
  11. Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
  12. Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
  13. Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
  14. Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
    ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
  15. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
  16. Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
  17. Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
  18. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
  19. Rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
  20. Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
  21. Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
  22. Sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
  23. Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
  24. Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
  25. Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
  26. Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
    w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
  27. Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
  28. Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy
w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) list motywacyjny,

b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,

c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

h) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych)  - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.

 

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00,
pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 26 października 2021 r.
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi eksploatacyjnej zasobu komunalnego”- decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

   

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

 

Klauzula informacyjna

 

 

Rekrutacja pracowników (kandydaci do pracy)

Administrator Pani/Pana danych

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.

Inspektor Ochrony Danych

We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mzlk.opole.pl

Cele przetwarzania

Podstawa prawna

Okres/czas przechowywania

Przeprowadzenie procesu rekrutacji

• w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
• inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych,
• jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane

3 miesiące

Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami

art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

3 miesiące

Odbiorcy

Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia:

  • PREVENTIA Rudolf Okos, ul. Solskiego 9, 42-609 Tarnowskie Góry

Dostawcy usług pocztowych oraz kurierskich

Przysługujące Pani/Panu prawa

• Prawo żądania dostępu do danych

• Prawo żądania sprostowania danych

• Prawo żądania usunięcia danych

• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

Informacja o możliwości wycofania zgody

W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Obowiązek podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy  jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne

 

Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie
się z Klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.

 

* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..