Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
inne - pole do podania szukanego hasła  
Stanowisko
stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej  
E-mail
kadry@opsslubice.pl  
Telefon
95-758-23-94  
Fax
 
Data składania
2021-10-25  
Data wygaśnięcia
2021-10-25  
Tagi
 
Województwo
LUBUSKIE  
Powiat
słubicki  
Gmina
Słubice
Miasto
Słubice  
Ulica
pl. Wolności  
Numer budynku
17F  

Słubice, dnia 15 października 2021 r.

 

OPS.110.08.2021

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach

 

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Słubicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
    3. brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
      lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    4. wykształcenie wyższe;
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wakującym stanowisku;
    6. nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawa, zwłaszcza w zakresie ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw dotyczących pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
    2. znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej;
    3. odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność;
    4. nieposzlakowana opinia;
    5. dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office;
    6. doświadczenie w pracy z ludźmi i umiejętność pracy w zespole.

 

  1. Wymagania preferowane:
  2.  doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego – minimum 5 lat;
  3. doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli zarządczej;
  4. umiejętność czytania dokumentacji i sporządzania decyzji administracyjnych.
  5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  6. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej  dotyczących kierowania i ustalenia odpłatności za Domy Pomocy Społecznej, a w szczególności:
  7. analiza dokumentacji niezbędnej do umieszczenia osoby wymagającej całodobowych usług medycznych;
  8. wystawianie decyzji skierowującej osobie wymagającej całodobowej opieki;
  9. wysłanie decyzji o odpłatności za pobyt w DPS;
  10. wystawianie decyzji uchylających i wygaszających pobyt w DPS;
  11. tworzenie harmonogramów wypłat dotyczących odpłatności za DPS;
  12. comiesięczne generowanie listy wypłat dotyczącej pobytów w DPS;
  13. sporządzanie umów z rodzinami dotyczących dopłat za odpłatność osób umieszczanych w DPS oraz przygotowywanie przypisu związanego z odpłatnością      dla głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach;
  14. przygotowywanie comiesięcznych zestawień odpłatności za DPS dla głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach.
  15. Bezpośredni nadzór i kontrola nad sposobem pracy Opiekunek Środowiskowych podczas nieobecności pracownika wykonującego to zadanie poprzez:
  16. wydawanie decyzji dotyczących usług opiekuńczych dla chorych,
  17. ustalanie zakresu i czasu pracy Opiekunek u chorych (wydawanie kart pracy),
  18. rozliczanie czasu pracy Opiekunek Środowiskowych,
  19. wystawianie faktur  dotyczących odpłatności za usługi opiekuńcze dla chorych,
  20. współpraca z placówkami Służby Zdrowia w zakresie opieki nad chorym.
  21. Przygotowywanie uchwał jednostki.
  22. Opracowywanie dokumentacji związanej z Kontrolą Zarządczą jednostki.
  23. Zastępstwo podczas usprawiedliwionej nieobecności inspektora ds. dodatków mieszkaniowych i energetycznych poprzez:
  24. przygotowywanie dokumentacji i decyzji w sprawach pomocy społecznej w formie zasiłków stałych, okresowych, celowych w naturze i usługach,
  25. sporządzanie list wypłat w terminach określonych w decyzjach,
  26. przesyłanie zasiłków drogą elektroniczną,
  27. prowadzenie dokumentacji przyznanej pomocy z podziałem na zadania własne gminy i zlecone gminie,
  28. obsługa programu POMOST i Płatnik,
  29. prowadzenie rejestru wydawanych bonów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach na podstawowe artykuły żywnościowe i chemiczne
    oraz ścisła współpraca z Wykonawcą umowy realizującej powyższą  usługę,
  30. kompletowanie dokumentów osób wnoszących odwołania od decyzji  do SKO.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
    1. wymiar czasu pracy – pełny etat;
    2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    3. narzędzia i materiały pracy – komputer, oprogramowanie, urządzenia i materiały biurowe;
    4. miejsce wykonywania pracy – budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach;
    5. w budynku nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy. Drzwi o odpowiedniej szerokości zapewniają dostęp do budynku, pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń sanitarnych;
    6. kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Ośrodka;
    7. praca w poniedziałek w godz. 800 – 1600 , a od wtorku do piątku w godz.: 700 – 1500 ;
    8. wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zmianami) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach;
    9. pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na okres do 6 miesięcy
      z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem,
      którego zdanie warunkuje dalsze zatrudnienie.
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
  3. Wymagane dokumenty:
    1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz informacje (np. CV) z podaniem danych osobowych, tj. imię (imiona) i nazwisko, adres do korespondencji,
      adres poczty elektronicznej albo numer telefonu, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
    2. dokumenty poświadczające wykształcenie;
    3. dokumenty poświadczające doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego;
    4. oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wakującym stanowisku;
    8. kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie
      z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r.
      w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. 2009 Nr 64, poz. 539) – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw;
    9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej.

Dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie w jednostkach samorządy terytorialnego oraz inne dokumenty należy składać w postaci kserokopii. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Uwagi !

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
  2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  3. Kandydat wybrany do zatrudnienia skierowany zostanie na wstępne badania lekarskie
    do wskazanego lekarza medycyny pracy

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 7 „Wymagane dokumenty”. Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty oraz oświadczenia.

Odrzuceniu podlegają aplikacje, które wpłyną po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub są niekompletne.

Nie spełni wymogów formalnych kandydat, który nie spełnia wymogów określonych
w ogłoszeniu lub z przedstawionej dokumentacji spełnienie tych wymogów nie będzie wynikać.

Ofertę z wymaganymi dokumentami należy przesłać w zamkniętej kopercie
(z podanym adresem zwrotnym), na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach
Pl. Wolności 17 F, 69–100 Słubice lub składać w siedzibie ośrodka – pokój nr 1 (sekretariat), w terminie do dnia 25 października 2021 r. do godziny 1500. Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej”. Dokumenty, które wpłyną po wyżej wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (opsslubice.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej.

 

  1. Informacje dotyczące RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Pomocy Społecznej,
    Plac Wolności 17F, 69-100 Słubice, telefon 95 758 23 94;
  2. administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl ;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji
    na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku
    Pomocy Społecznej w Słubicach na podstawie 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. DZ. U. 2019  poz. 1282 ze zmianami);
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy, licząc
    od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.(po upływie ww. terminu aplikacja zostanie zniszczona);
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    a także prawo przenoszenia danych;
  6. w przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Ja niżej podpisany/a             ……………………………………………………………….…………

Zamieszkały/a                                    …………………………………………………………………….……

                                               ………………………………………………………………….………

 

Świadomy/a odpowiedzialności karnej  wynikającej z art. 233 § 1 kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań

 

oświadczam, że:

  1. Moje dane osobowe, znajdujące się w dokumentach przedłożonych w ofercie pracy
    w toku procedury naboru na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej, podaję dobrowolnie i są one zgodne z prawdą.
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji
    na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej w zakresie wynikającym
    ze złożonych w ramach tej procedury dokumentów.
  3. Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  4. Posiadam obywatelstwo polskie i mam pełną zdolność do czynności prawnych
    oraz korzystam z pełni praw publicznych.
  5. Stan mojego zdrowia pozwala mi na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
    ds. świadczeń pomocy społecznej.

 

 

 

.................................................................    ………………………………………………..
     (miejscowość, data)                                                                 (czytelny podpis)

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..