Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Rodzaj pracy
- inne - pole do podania szukanego hasła
- Stanowisko
- stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej
- kadry@opsslubice.pl
- Telefon
- 95-758-23-94
- Fax
- Data składania
- 2021-10-25
- Data wygaśnięcia
- 2021-10-25
- Tagi
- Województwo
- LUBUSKIE
- Powiat
- słubicki
- Gmina
- Słubice
- Miasto
- Słubice
- Ulica
- pl. Wolności
- Numer budynku
- 17F
Słubice, dnia 15 października 2021 r.
OPS.110.08.2021
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Słubicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwa skarbowe; - wykształcenie wyższe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wakującym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa, zwłaszcza w zakresie ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw dotyczących pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej;
- odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność;
- nieposzlakowana opinia;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office;
- doświadczenie w pracy z ludźmi i umiejętność pracy w zespole.
- Wymagania preferowane:
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego – minimum 5 lat;
- doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli zarządczej;
- umiejętność czytania dokumentacji i sporządzania decyzji administracyjnych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej dotyczących kierowania i ustalenia odpłatności za Domy Pomocy Społecznej, a w szczególności:
- analiza dokumentacji niezbędnej do umieszczenia osoby wymagającej całodobowych usług medycznych;
- wystawianie decyzji skierowującej osobie wymagającej całodobowej opieki;
- wysłanie decyzji o odpłatności za pobyt w DPS;
- wystawianie decyzji uchylających i wygaszających pobyt w DPS;
- tworzenie harmonogramów wypłat dotyczących odpłatności za DPS;
- comiesięczne generowanie listy wypłat dotyczącej pobytów w DPS;
- sporządzanie umów z rodzinami dotyczących dopłat za odpłatność osób umieszczanych w DPS oraz przygotowywanie przypisu związanego z odpłatnością dla głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach;
- przygotowywanie comiesięcznych zestawień odpłatności za DPS dla głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach.
- Bezpośredni nadzór i kontrola nad sposobem pracy Opiekunek Środowiskowych podczas nieobecności pracownika wykonującego to zadanie poprzez:
- wydawanie decyzji dotyczących usług opiekuńczych dla chorych,
- ustalanie zakresu i czasu pracy Opiekunek u chorych (wydawanie kart pracy),
- rozliczanie czasu pracy Opiekunek Środowiskowych,
- wystawianie faktur dotyczących odpłatności za usługi opiekuńcze dla chorych,
- współpraca z placówkami Służby Zdrowia w zakresie opieki nad chorym.
- Przygotowywanie uchwał jednostki.
- Opracowywanie dokumentacji związanej z Kontrolą Zarządczą jednostki.
- Zastępstwo podczas usprawiedliwionej nieobecności inspektora ds. dodatków mieszkaniowych i energetycznych poprzez:
- przygotowywanie dokumentacji i decyzji w sprawach pomocy społecznej w formie zasiłków stałych, okresowych, celowych w naturze i usługach,
- sporządzanie list wypłat w terminach określonych w decyzjach,
- przesyłanie zasiłków drogą elektroniczną,
- prowadzenie dokumentacji przyznanej pomocy z podziałem na zadania własne gminy i zlecone gminie,
- obsługa programu POMOST i Płatnik,
- prowadzenie rejestru wydawanych bonów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach na podstawowe artykuły żywnościowe i chemiczne
oraz ścisła współpraca z Wykonawcą umowy realizującej powyższą usługę, - kompletowanie dokumentów osób wnoszących odwołania od decyzji do SKO.
- Informacja o warunkach pracy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- narzędzia i materiały pracy – komputer, oprogramowanie, urządzenia i materiały biurowe;
- miejsce wykonywania pracy – budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach;
- w budynku nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy. Drzwi o odpowiedniej szerokości zapewniają dostęp do budynku, pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń sanitarnych;
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Ośrodka;
- praca w poniedziałek w godz. 800 – 1600 , a od wtorku do piątku w godz.: 700 – 1500 ;
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zmianami) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach;
- pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na okres do 6 miesięcy
z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem,
którego zdanie warunkuje dalsze zatrudnienie.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. - Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz informacje (np. CV) z podaniem danych osobowych, tj. imię (imiona) i nazwisko, adres do korespondencji,
adres poczty elektronicznej albo numer telefonu, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - dokumenty poświadczające wykształcenie;
- dokumenty poświadczające doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego;
- oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wakującym stanowisku;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r.
w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. 2009 Nr 64, poz. 539) – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw; - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej.
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz informacje (np. CV) z podaniem danych osobowych, tj. imię (imiona) i nazwisko, adres do korespondencji,
Dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie w jednostkach samorządy terytorialnego oraz inne dokumenty należy składać w postaci kserokopii. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Uwagi !
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Kandydat wybrany do zatrudnienia skierowany zostanie na wstępne badania lekarskie
do wskazanego lekarza medycyny pracy
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 7 „Wymagane dokumenty”. Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty oraz oświadczenia.
Odrzuceniu podlegają aplikacje, które wpłyną po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub są niekompletne.
Nie spełni wymogów formalnych kandydat, który nie spełnia wymogów określonych
w ogłoszeniu lub z przedstawionej dokumentacji spełnienie tych wymogów nie będzie wynikać.
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy przesłać w zamkniętej kopercie
(z podanym adresem zwrotnym), na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach
Pl. Wolności 17 F, 69–100 Słubice lub składać w siedzibie ośrodka – pokój nr 1 (sekretariat), w terminie do dnia 25 października 2021 r. do godziny 1500. Na kopercie powinien być umieszczony napis „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej”. Dokumenty, które wpłyną po wyżej wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (opsslubice.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Informacje dotyczące RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Pomocy Społecznej,
Plac Wolności 17F, 69-100 Słubice, telefon 95 758 23 94; - administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji
na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku
Pomocy Społecznej w Słubicach na podstawie 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. DZ. U. 2019 poz. 1282 ze zmianami); - Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy, licząc
od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.(po upływie ww. terminu aplikacja zostanie zniszczona); - posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także prawo przenoszenia danych; - w przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany/a ……………………………………………………………….…………
Zamieszkały/a …………………………………………………………………….……
………………………………………………………………….………
Świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań
oświadczam, że:
- Moje dane osobowe, znajdujące się w dokumentach przedłożonych w ofercie pracy
w toku procedury naboru na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej, podaję dobrowolnie i są one zgodne z prawdą. - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji
na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń pomocy społecznej w zakresie wynikającym
ze złożonych w ramach tej procedury dokumentów. - Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Posiadam obywatelstwo polskie i mam pełną zdolność do czynności prawnych
oraz korzystam z pełni praw publicznych. - Stan mojego zdrowia pozwala mi na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
ds. świadczeń pomocy społecznej.
................................................................. ………………………………………………..
(miejscowość, data) (czytelny podpis)