Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Usługa udzielania specjalistycznego poradnictwa psychologicznego  
Przedmiot zamówienia
Usługa udzielania specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla osób zamieszkujących w mieszkaniu treningowym  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żninie  
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE  
Powiat
żniński  
Miasto
Żnin  
Ulica
ul. Szpitalna  
Numer budynku
32  
Data publikacji od
2022-05-27  
Termin składania ofert
2022-06-03 15:00  
Numer ogłoszenia
PCPR.482.5.2022.KJ  

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielania specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla osób zamieszkujących w mieszkaniu treningowym w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Przeprowadzenie usługi specjalistycznego poradnictwa dla 2 usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej, które zamieszkiwać będą w mieszkaniu treningowym. Maksymalna przewidywana liczba godzin świadczenia usługi poradnictwa to 200 godzin.

 

2. Osoby zamieszkujące mieszkanie treningowe, to usamodzielnieni wychowankowie opuszczający pieczę zastępczą rodzinną i instytucjonalną , o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w wieku 18-25 lat pochodzący z terenu powiatu żnińskiego.

Mieszkanie treningowe przeznaczone jest dla dwóch osób, które zapewnione będą miały miejsce pobytu. Usamodzielniani opuszczający pieczę zastępczą przebywający w mieszkaniu treningowym będą mieli możliwość rozwijania lub utrwalania samodzielności, sprawności w zakresie samoobsługi, pełnienia ról społecznych w integracji ze społecznością lokalną w celu przygotowania ich do samodzielnego życia.

Dokumentowanie prowadzonej usługi poradnictwa będzie prowadzone za pomocą karty usługi lub innego dokumentu potwierdzającego realizację zadania w danym dniu i godzinie, zawierającej datę, imię i nazwisko, zakres usługi poradniczej oraz podpis osoby korzystającej z poradnictwa.

 

4. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonania usługi ponosi Wykonawca.

 

5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminach: w dniach: od 30 maja 2022r. do 20 grudnia 2022 r. (maksymalna przewidywana liczba godzin świadczenia usługi przez Wykonawcę, to 200 godzin); w godzinach: ustalonych indywidualnie pomiędzy specjalistą świadczącym usługi a osobą usamodzielnianą.

 

Miejsce wykonania usługi: Mieszkanie treningowe- Podobowice 49 A lok.8 , 88 – 400 Żnin; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szpitalna 32, 88 – 400 Żnin.

 

Obowiązek zapewnienia miejsca, w którym będzie odbywało się poradnictwo leży po stronie Zmawiającego. Płatność nastąpi za rzeczywistą liczbę zrealizowanych godzin.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

Doświadczenie Wykonawcy oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

usługa udzielania specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla osób zamieszkujących w mieszkaniu treningowym, Zamawiający wymaga, aby oferent – wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze określonej treścią z opisu przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. psychologiem, posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia.

 

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) min. 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługi udzielenia specjalistycznego poradnictwa psychologicznego. .

Weryfikacja statusu Wykonawcy: doświadczenie Wykonawcy oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiący Załącznik nr 2) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Sposób i termin przygotowania oferty:

Ofertę proszę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 03.06.2022r.

Dopuszcza się złożenie oferty:

- w formie pisemnej: na adres Zamawiającego- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szpitalna 32, 88 – 400 Żnin - za pośrednictwem faxu: 52 30 30 169,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pcpr@pcpr-znin.pl

 

3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

4) Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego) wraz z oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiącym Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego) oraz aktualnym dokumentem potwierdzającym status Wykonawcy.

 

Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oferty jest najniższa cena.

 

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest: Kamila Jankowska nr tel. 52 30 30 169, e- mail: pcpr@pcpr-znin.pl

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..