Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Odbiór, transport i utylizacji odpadów medycznych i odpadów innych niż komunalne w roku 2023  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Województwo
PODKARPACKIE  
Powiat
jarosławski  
Miasto
Jarosław  
Ulica
ul. Tadeusza Kościuszki  
Numer budynku
18  
Data publikacji od
2022-11-21  
Data publikacji do
2022-12-31  
Termin składania ofert
2022-12-02 10:00  
Odbiór, transport i utylizacji odpadów medycznych  i odpadów innych niż komunalne w roku 2023.
 
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacji odpadów medycznych  i innych odpadów niż komunalne o kodzie 18 01 03, 18 01 07, 18 01 09. zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021, poz. 779)
2. Szczegółowy wykaz i ilości znajdują się w FORMULARZU CENOWYM.
3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: CPV: 90.52.40.00-6; 90.53.30.00-2
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie Nr 1
Odpady w postaci opakowań z papieru, tworzyw sztucznych, zużyty sprzęt elektroniczny, baterie alkaliczne, akumulatory. Odpady powstają w wyniku działalności komórek szpitala.
 
Zadanie Nr 2
Odpady medyczne zakaźne , odczynniki z laboratorium, przeterminowane leki. Odpady te powstają w wyniku udzielania świadczeń medycznych w oddziałach szpitalnych i innych komórkach 
 
a) Oferent musi posiadać aktualne zezwolenie/decyzje na prowadzenia działalności w zakresie transportu ,zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych określonych w SIWZ zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 Dz. U. 2021 poz. 779 lub alternatywnie w zakresie transportu: dokument potwierdzający dokonanie wpisu do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami -BDO  zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach tj Dz. U.2021 poz 779 )
 
b) Zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa na którym zostały wytworzone zgodnie  tzw. zasadą bliskości (art. 20 ust.3 i 6 ustawy o odpadach) 
 
c) Wykonawca dysponuje dostępna czynna instalacja do unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych , w której będzie realizowana usługa w zakresie ich unieszkodliwiania zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 Dz. U. 2021 poz 779
 
Wykonawca przedstawi oświadczenie że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne posiada wolne moce przerobowe dla odpadów pochodzących od zamawiającego. 
 
d) Zgodnie z art 95 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 14 .12.2012 o odpadach , zakaźne odpady medyczne unieszkodliwiane będą   przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwiania we współspalarniach odpadów.
 
Odbiór odpadów będzie następował 2 razy w miesiącu lub w dodatkowym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą
Wytwórca odpadów zastrzega sobie możliwość zmiany ilości odpadów
 
Opis: odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodzie 08 01 12, 13 03 10, 16 02 13, 03 01 05.
Szczegółowy wykaz i ilości znajdują się w FORMULARZU CENOWYM.
 
5. Przedmiot zamówienia (Zadanie częściowe nr 2) obejmuje:
1) odbiór  z miejsc wytwarzania odpadów medycznych wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału, specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych,
2) zachowanie ciągłości odbioru, magazynowania i transportu odpadów medycznych z obu miejsc wytwarzania tak, aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego,
3) załadunek odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, każdorazowe  ważenie odpadów  w obecności pracownika Zamawiającego,
4) każdorazowe potwierdzenie ilościowego odbioru odpadów na jednorazowej „Karcie przekazania odpadu„ comiesięcznej „Zbiorczej karcie przekazania odpadu” oraz corocznej „Karcie ewidencji odpadu”, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
5) ponoszenie odpowiedzialności za realizację usługi odbioru magazynowania i transportu odpadów medycznych oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych,
6) wskazanie Zamawiającemu w formularzu ofertowym podmiotu unieszkodliwiającego odpady medyczne wytworzone przez Zamawiającego, z którym to podmiotem Wykonawca związany jest umową oraz podanie miejsca ich unieszkodliwiania ,  
7) przestrzeganie „Zasady bliskości” sformułowanej w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.)
 
Zewnętrzny link do strony postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/public/postepowanie?postepowanie=37232916

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..