Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Remont fontanny przy ul. Rynek w Mielcu
- Przedmiot zamówienia
- roboty budowlane
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- tryb podstawowy z możliwością negocjacji
- Wadium
- 8.000,00 PLN
- Ogłaszający
- Gmina Miejska Mielec
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Żeromskiego
- Numer budynku
- 26
- Data publikacji od
- 2022-11-21
- Data publikacji do
- 2024-01-05
- Termin składania ofert
- 2022-12-06 10:00
- Numer ogłoszenia
- ZP.271.72.2022
- Cpv
-
42912100-3 Maszyny i aparatura do filtrowania cieczy
42993200-5 Instalacje dawkujące
44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45317100-3 Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45317400-6 Instalowanie urządzeń filtrujących
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
GMINA MIEJSKA MIELEC
39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26, woj. podkarpackie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
pn. Remont fontanny przy ul. Rynek w Mielcu
Identyfikator postępowania: ocds-148610-c089ef04-6992-11ed-abdb-a69c1593877c
adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://przetargi.um.mielec.pl
Dokumenty postępowania - opis przedmiotu zamówienia:
https://www.mielec.pl/BIP/I/Dokumentacja_Fontanna_przetarg.zip
21.11.2022r., w załączeniu:
1) ogłoszenie o zamówieniu,
2) SWZ wraz z dokumentem spełniającym wymogi dostępności cyfrowej:
- Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców,
- Rozdział II Wzór umowy,
- Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia (link do dokumentacji projektowej, Opis przedmiotu zamówienia - uzupełnienie, rzut instalacji elektrycznych),
3) formularze edytowalne;
29.11.2022r., w załączeniu:
1) wyjaśnienie treści SWZ warz z dokumentem spełniającym wymogi dostępności cyfrowej;
06.12.2022r., w załaczeniu:
1) informacja o kwocie jaką Zamawiający postanawia przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wraz z dokumentem spełniającym wymogi dostępności cyfrowej;
2) informacja z sesji otwarcia ofert wraz z dokumentem spełniającym wymogi dostępności cyfrowej;
17.01.2023r., w załączeniu:
1) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z dokumentem spełniającym wymogi dostępnosci cyfrowej;