Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze specjalista do spraw płac  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
finanse / ekonomia  
Stanowisko
specjalista do spraw płac  
E-mail
sekretariat@zs2s-mikolow.pl  
Telefon
32 226 51 40  
Fax
 
Data składania
2021-12-17  
Data wygaśnięcia
2022-01-30  
Tagi
praca; oferta pracy; nabór;,  
Województwo
ŚLĄSKIE  
Powiat
mikołowski  
Gmina
Mikołów
Miasto
Mikołów  
Ulica
ul. Pokoju  
Numer budynku
4A  
III. Wymagania
I. Wymagania niezbędne  (konieczne) :
1) wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe;
2) preferowane doświadczenie: 
   w przypadku wykształcenia średniego -minimum 3-letni staż na w/w  stanowisku lub zbliżonym, 
   w przypadku wykształcenia wyższego - minimum 2-letni  staż na w/w  stanowisku lub zbliżonym, 
3) posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska, państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
4) niekaralność;
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
6) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
8) brak  przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku;
9) dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2021 r. poz.141 ze zm.).
10) biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, umiejętność korzystania z Internetu )
11) znajomość programu Płatnik,
12) umiejętność redagowania pism urzędowych;
13) znajomość obowiązujących przepisów:
• Ustawa z dnia 13.10.1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych             
(Dz. U.  2021 r. poz. 423 ze zm.);
• Ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach   
(Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.);
• Ustawa z 26.01.1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U.z 2021 r. poz. 1762 ze zm.);
• Ustawa z 26.06.1974 r. Kodeks pracy
(Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.)
• Ustawa z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
(Dz. U. 2020 poz. 1342 ze zm.); 
• Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych               
(Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.); 
• Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych 
(Dz. U. 2021 poz. 1128 ze zm.); 
• Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej         
(Dz. U. 2021 poz.584 ze zm.) 
 
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość programu Płace Vulcan i Finanse Vulcan; Inwentarz Optivum
2) zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność, sumienność;
3) komunikatywność i umiejętność współpracy;
4) samodzielność, zdolność szybkiego logicznego podejmowania decyzji oraz organizacji własnej pracy;
5) zdyscyplinowanie oraz wysoka kultura osobista;
 
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) naliczanie wynagrodzeń i elektroniczne sporządzanie list pracowników szkoły 
2) sporządzanie list płac godzin ponadwymiarowych oraz dodatków za warunki pracy pracowników pedagogicznych;
3) naliczanie zasiłków chorobowych;
4) prowadzenie ewidencji wypłat osobowego funduszu płac /karty wynagrodzeń /
5) prowadzenie kart zasiłków chorobowych wg wymogów i obowiązujących przepisów ZUS;
6) ścisła kontrola i przestrzeganie, w porozumieniu z działem kadr, terminów awansów automatycznych oraz wszelkich innych zmian dotyczących wynagrodzeń pracowników;
7) sporządzanie zestawień list płac wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej;
8) sporządzanie przelewów dotyczących list płac;
9) prowadzenie rozliczeń z zakładem ZUS / obsługa płatnika ZUS/;
10) terminowe sporządzanie sprawozdań oraz meldunków dot. Funduszu płac
/sprawozdania GUS, Starostwa Powiatowego i inne/;
11) sporządzanie, wystawianie wszelkich zaświadczeń dot. funduszu płac;
12) sporządzanie miesięcznych informacji do PFRON;
13) elektroniczne zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczących wypłat świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
15) prowadzenie korespondencji dotyczącej zajęć komorniczych;
16) prowadzenie kasy:
17) wprowadzanie do SIO nieobecności oraz wynagrodzeń pracowników pedagogicznych:
18) prowadzenie programu „Inwentarz Optivum”:
19) wykonywanie innych zadań zgodnie z kwalifikacjami.
 
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy 
2) termin rozpoczęcia od  24.01.2022r.
3) miejsce pracy – Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie ul. Pokoju 4a, 43-190 Mikołów; budynek szkoły   jest częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych; 
4) charakter pracy - praca w ustalonych godzinach, w pomieszczeniu ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem.
 
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2021 roku, tj. w miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
 
VII.     Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej  się o zatrudnienie  oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych  (załącznik nr 1)
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, staż pracy; ukończone kursy lub inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności; 
5) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze    (załącznik nr 2 )
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; 
7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; 
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
Oświadczenie dotyczące pkt 6,7,8,9 – załącznik nr 3
10) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
 
VIII. Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście  w sekretariacie  Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie  ul. Pokoju 4a 43-190 Mikołów lub pocztą tradycyjną na adres : Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im.Marii Grzegorzewskiej  w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Pokoju 4a
 
Dokumenty powinny być opatrzone dopiskiem :
„Dotyczy naboru na stanowisko  specjalista do spraw płac w nieprzekraczalnym terminie do dnia  17.12.2021r. do godz. 15.00
(w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do szkoły)
 
Dokumenty aplikacyjne,  które   wpłyną   do   Zespołu   Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie  ul. Pokoju 4a  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Administratorem   Państwa   danych    osobowych    jest    Zespół Szkół   Nr 2   Specjalnych   im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43-190 Mikołów
 
Lista kandydatów  spełniających wymagania formalne oraz data rozmów kwalifikacyjnych zostaną opublikowane do dnia   28.12.2021r. (załącznik Rekrutacja)
 
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie oraz na tablicy informacyjnej szkoły.
 
Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia, po przeprowadzonej procedurze naboru, podejmuje Dyrektor Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..