Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Wykładowca - Katedra Postępowania Administracyjnego
- Stanowisko
- wykładowca
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2022-09-01
- Data wygaśnięcia
- 2022-11-30
- Tagi
- Województwo
- LUBELSKIE
- Powiat
- Lublin
- Gmina
- Lublin
- Miasto
- Lublin
- Ulica
- Plac im. Marii Curie-Skłodowskiej
- Numer budynku
- 5
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
na stanowisko wykładowcy w grupie pracowników dydaktycznych w KATEDRZE POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Nr konkursu: PCB-1222A-27/2022
Data ogłoszenia konkursu: 23 czerwca 2022 r.
Termin składania dokumentów: 01 września 2022 r.
Data rozstrzygnięcia konkursu: 07 września 2022 r.
Liczba zgłoszeń: siedem (7)
Kandydat rekomendowany do zatrudnienia:
mgr Mateusz Gabryel
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU
Komisja do spraw zatrudniania nauczycieli akademickich w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych po dokonaniu analizy dokumentów złożonych do konkursu stwierdziła, że tylko Pan mgr Mateusz Gabryel spełnia wszystkie kryteria kwalifikacyjne zawarte w ogłoszeniu konkursowym na stanowisko wykładowcy w Katedrze Postępowania Administracyjnego. Komisja w głosowaniu tajnym jednogłośnie (7 głosów „ZA” przy braku głosów „przeciw” i głosów „wstrzymuję się”) poparła zatrudnienie Pana mgr Mateusza Gabryela na stanowisko wykładowcy na podstawie umowy o pracę na czas określony od dnia 1 października 2022 r. do dnia 30 września 2023 r. w pełnym wymiarze czasu pracy w podstawowym miejscu pracy na stanowisko wykładowcy w Katedrze Postępowania Administracyjnego w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Prof. dr hab. Andrzej Jakubecki
PCB-1222A-27/2022
R E K T O R
UNIWERSYTETU MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
ogłasza konkurs na stanowisko wykładowcy w grupie pracowników dydaktycznych
w Katedrze Postępowania Administracyjnego
w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji UMCS
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określonew ustawiePrawo o szkolnictwie wyższym
i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574) oraz w Statucie UMCS z dnia 29 maja 2019 r. ze zm.
I. KRYTERIA KWALIFIKACYJNE KONKURSU:
- posiadanie tytułu zawodowego magistra w zakresie nauk prawnych;
- predyspozycje do pracy dydaktycznej potwierdzone opinią samodzielnego pracownika badawczo-dydaktycznego;
- posiadanie doświadczenia dydaktycznego w prowadzeniu zajęć w zakresie: postępowania administracyjnego
i sądowoadministracyjnego oraz postępowania egzekucyjnego w administracji;
- posiadanie dorobku naukowego w zakresie postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych;
- udział w życiu naukowym, przejawiający się w wystąpieniach na konferencjach i sympozjach naukowych;
- posiadanie doświadczenia w zakresie uczestnictwa w projektach naukowo-badawczych;
- doświadczenie praktyczne w stosowaniu prawa;
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
II. ZGŁOSZENIE NA KONKURS POWINNO ZAWIERAĆ:
- podanie skierowane do JM Rektora UMCS;
- odpis dyplomu magistra;
- kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV;
- wykaz publikacji naukowych (z ostatnich trzech lat);
- wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574);
- oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy, w przypadku zatrudnienia;
-oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
- referencje (opinia) o predyspozycjach do pracy dydaktycznej.
III. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określonyod dnia 1 października 2022 r. do dnia
30 września 2023 r. w pełnym wymiarze czasu pracy, w podstawowym miejscu pracy.
IV. ZGŁOSZENIE DO KONKURSU NALEŻY PRZESŁAĆ NA ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Prawa i Administracji /pok. 204/
Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
Termin składania dokumentów upływaw dniu 1 września 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 9 września 2022 r.
Uniwersytet zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Uniwersytet nie zapewnia mieszkania.
Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy.
Ostatecznądecyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
Uniwersytet zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie - Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin (dalej: UMCS) informuje, że dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji tego procesu.
Osoba przystępująca do rekrutacji ma obowiązek podania danych w zakresie wynikającym z art. 22 1 KP oraz przepisów szczególnych dotyczących zatrudnienia na danym stanowisku. Podanie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów jest dobrowolne.Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa oraz zgoda,
w odniesieniu do danych wykraczających poza obszar wynikający z przepisów.
Na podstawie art. 7 ust. 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w odniesieniu do danych wykraczających poza zakres przewidziany przepisami prawa, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Zgodnie z art. 15-21 oraz art. 77 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jak również prawo do przenoszenia danych. Zgromadzone dane osobowe nie będą przedmiotem sprzedaży, ani udostępniania podmiotom trzecim, za wyjątkiem uprawnionych na mocy przepisów prawa, nie będą też przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, wbrew unormowaniom ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Dane będą przetwarzane przez UMCS w okresie rekrutacji, zaś w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, do czasu wniesienia ewentualnego sprzeciwu, lub wycofania zgody, a po tym czasie dla celów archiwalnych, zgodnie z procedurami UMCS, jak również dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
UMCS wyznaczył osobę nadzorującą obszar przetwarzania danych osobowych, z którą można skontaktować się pod adresem: abi@poczta.umcs.lublin.pl.
Lublin, dnia 23 czerwca 2022 r.
PROREKTOR
dr hab. Arkadiusz Bereza, prof. UMCS