Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Główny księgowy  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
Główny księgowy  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2021-12-22  
Data wygaśnięcia
2022-02-28  
Tagi
 
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE  
Powiat
włocławski  
Gmina
Kowal
Miasto
Kowal  
Ulica
ul. Kazimierza Wielkiego  
Numer budynku
9  

Nabór na wolne stanowisko pracy dla głównego księgowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

Organizator: Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu
ul. Kazimierza Wielkiego 9, 87-820 Kowal,
woj. kujawsko-pomorskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
dla
głównego księgowego

w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

I.                   Wymagania konieczne:


1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
4) doświadczenie zawodowe z zakresu pracy w księgowości budżetowej (min. 3 lata);
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
6) znajomość zagadnień z zakresu:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów,
- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,
- znajomość prawa oświatowego (w tym Ustawa o Systemie Oświaty, Ustawa Karta Nauczyciela, Prawo Oświatowe).


      II.         Wymagania dodatkowe:


1) wiedza podstawowa w zakresie administracji publicznej;
2) znajomość podstawowa regulacji prawnych z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego;
3) dobra znajomość obsługi komputera (w obszarze środowiska Windows, pakietu MS Office, programów: LEX, Bestia, Budżet ST, VULCAN lub podobne);
4) doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania projektów unijnych;
5) nadzór nad wykonaniem projektu budżetu.


III. Wymagane cechy osobowe:


1) umiejętność podejmowania decyzji;
2) odpowiedzialność i punktualność;
3) systematyczność i dokładność;
4) dyspozycyjność;
5) komunikatywność i odporność na stres;
6) umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i terminów.


IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


1) sporządzanie zmian budżetowych, opracowanie planu budżetowego, a także opracowanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych – obsługa programu Trezor;
2) prowadzenie rachunkowości jednostki, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrola kompletności i rzetelności dokumentów operacji gospodarczych i finansowych;
3) sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów z wykonania budżetu państwowej jednostki budżetowej;
4) rozliczanie inwentaryzacji;
5) wystawianie faktur VAT, sporządzanie deklaracji VAT;
6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników;
7) ocena realizacji wykorzystania środków i sporządzanie stosownych sprawozdań;
8) księgowanie, ewidencjonowanie, rozliczanie wpłat z tytułu opłat za np.za czynsz dzierżawny;
9) wystawianie upomnień i windykowanie należności;
10) obsługa programu bankowego – wykonywanie przelewów;
11) wystawianie faktur dotyczących usług;

12) rozliczanie składki ZUS (obsługa programu Płatnik);

13) rozliczanie podatków, rozliczanie z Urzędem Skarbowym;

14) sporządzanie sprawozdań do GUS;

15) prowadzenie rozliczeń z PFRON-em.


V. Warunki pracy:


1) praca administracyjno-biurowa;
2) praca w budynku szkoły. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest w pełni przystosowany do osób niepełnosprawnych;
3)kontakt z innymi jednostkami organizacyjnymi, w tym kontakty telefoniczne;
4) praca w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30;
5) wymiar czasu – pełen etat;
6) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze na parterze budynku;
7) w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie, a także ergonomia stanowiska pracy;
8) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
9) stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy;
10) w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.

VI. Miejsce wykonywania pracy:


Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 87-820 Kowal.


VII. Metody selekcji kandydatów:


Kandydaci, którzy spełniają wymagania i złożą komplet dokumentów zostaną poproszeni na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie przez Dyrektora w siedzibie szkoły.
Zastrzegamy sobie prawo możliwości zawarcia umowy na czas określony (okres próbny).

VIII. Wymagane dokumenty:


1) list motywacyjny, życiorys;
2) kwestionariusz osobowy;
3) kserokopia dokumentów potwierdzający posiadane wykształcenie (dyplom lub  zaświadczenie);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
5) dokumenty poświadczające okres zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia);
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) dokument potwierdzający tożsamość (kserokopia dowodu osobistego);
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata, że stan zdrowia pozwala mu na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru – klauzula: „Ja niżej podpisany(a) … wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018r. poz. 1000 i 1669 z późn. zm.);
11) do aplikacji należy dołączyć wykaz dokumentów oraz spis załączników.

IX. Termin składania ofert do 22.12.2021 r. do godz. 15:00

X. Miejsce składania dokumentów:


Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 87-820 Kowal – sekretariat. Za datę doręczenia dokumentów uważa się datę wpływu do sekretariatu szkoły.

XI. Informacje dodatkowe:


1) zatrudnienie od 1 kwietnia 2022 r.

2) dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy – głównego księgowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu”;
3) dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego na stanowisku głównego księgowego zostaną dołączone do jego akt osobowych;
4) dokumenty pozostałych kandydatów powinny zostać odebrane przez nich osobiście w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru w Biuletynie Informacji Publicznej: www.zskowal.bip.gov.pli na tablicy ogłoszeń;

5) oświadczenie w sprawie odbioru dokumentów należy dołączyć do dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ogłoszenia. Dokumenty, które nie zostaną odebrane po zakończeniu procesu rekrutacji w ww. terminie zostaną zniszczone;
6) dokumenty niekompletne bądź dokumenty, które wpłyną do ZSCKR w Kowalu po upływie określonego w pkt. IX terminu nie będą rozpatrywane;
7) kandydaci, którzy spełnili warunki formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego;
8) informacja o ilości kandydatów, którzy zgłosili się do naboru oraz liczbie kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne, jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.zskowal.bip.gov.ploraz na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły.

Dyrektor szkoły zastrzega sobie prawo odwołania konkursu na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

Kowal 25.11.2021 r.                                                                   Andrzej Zdrojewski

                                                                                            Dyrektor ZS CKR w Kowalu

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..