Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do menu głównego Przejdź do panelu logowania Przejdź do mapy bip Przejdź do treści Przejdź do mapy serwisu

Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Budowa sali gimnastycznej w Wykrotach - PYTANIA I ODPOWIEDZI 3  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
bolesławiecki  
Miasto
Nowogrodziec  
Ulica
rynek Rynek  
Numer budynku
1  

Nowogrodziec dnia 15.07.2014 r

ZP.271.10.2014                                                                                    WYKONAWCY

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.

„Budowa sali gimnastycznej w Wykrotach”

 

Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oferenci złożyli Zamawiającemu następujące zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

 

 

Pytanie 1

Jaki jest prawidłowy wymiar projektowanych drzwi D11 , wg rys nr  W6 drzwi D11 mają wymiary 150x270, natomiast wg rys. nr A3 mają wymiar 150x200 ?

 

Odpowiedź

Na rysunku A3 podano wymiar drzwi zgodnie z Uwagami, w świetle ościeżnic (przejście). Na rysunku K3 podano wymiar otworu na stolarkę, który należy ewentualnie dostosować do zamawianej stolarki aby uzyskać wymagane światło przejścia. Na rysunku W6 podano schematy i gł. wymiary stolarki.

 

Pytanie 2

Jaki jest prawidłowy wymiar projektowanych drzwi D12 , wg rys nr  W6 drzwi D12 mają wymiary 150x270, natomiast wg rys. nr A3 mają wymiar 150x200 ?

 

Odpowiedź

Na rysunku A3 podano wymiar drzwi zgodnie z Uwagami, i w świetle ościeżnic (przejście). Na rysunku K3 podano wymiar otworu na stolarkę, który należy ewentualnie dostosować do zamawianej stolarki aby uzyskać wymagane światło przejścia. Na rysunku W6 podano schematy i gł. wymiary stolarki.

 

Pytanie 3

Jaki jest prawidłowy wymiar projektowanych drzwi D13 , wg rys nr  W6 drzwi D13 mają wymiary 150x270, natomiast wg rys. nr A3 mają wymiar 150x200 ?

 

Odpowiedź

Na rysunku A3 podano wymiar drzwi zgodnie z Uwagami,  w świetle ościeżnic (przejście). Na rysunku K3 podano wymiar otworu na stolarkę, który należy ewentualnie dostosować do zamawianej stolarki aby uzyskać wymagane światło przejścia. Na rysunku W6 podano schematy i gł. wymiary stolarki.

 

Pytanie 4

Czy przedmiotem przetargu są drzwi D7 stalowe EI60 do Sali gimnastycznej w ilości 1szt wg rys. nr A3, w załączonym do SIWZ  przedmiarze nie ujęto ww. drzwi ?

 

Odpowiedź

Drzwi D7 zostały ujęte w przedmiarze w pozycji nr 90

 

Pytanie 5

Jakie są parametry techniczne wyposażenia toalet do wyceny poz. nr 145 przedmiaru, czy są z pcv , czy stali nierdzewnej , wymiary luster, pojemność śmietników ?

 

Odpowiedź

Wszytki elementy wyposażenia łazienek należy przyjąć ze stali nierdzewnej w standardzie antywandalowym. Śmietniki o pojemności 12 litrów z pedałem. Lustra o wymiarach szer. 55cm, wys. 70cm

 

Pytanie 6

Czy przedmiotem przetargu jest wycena zewnętrznej projektowanej kanalizacji sanitarnej oraz zbiorników ścieków sanitarnych wg projektu  rys. nr A1, jeżeli tak proszę o udostępnienie  przedmiaru?

 

Odpowiedź

Nie są przedmiotem przetargu. Zewnętrzne instalacje zostaną wykonane w trakcie robót przebudowy budynku szkoły

 

Pytanie 7

Czy przedmiotem przetargu jest wycena zewnętrznej projektowanej kanalizacji deszczowej oraz studni wg projektu rys. nr A1, jeżeli tak proszę o udostępnienie  przedmiaru?

 

Odpowiedź

Nie są przedmiotem przetargu. Zewnętrzne instalacje zostaną wykonane w trakcie robót przebudowy budynku szkoły

 

Pytanie 8

Czy przedmiotem przetargu jest wycena dostawy i montażu kolektorów słonecznych wg projektu rys. nr A6 i rys.nr IS-16, jeżeli tak proszę o udostępnienie  przedmiaru i podanie parametrów tychże kolektorów ?

 

Odpowiedź

Nie są przedmiotem przetargu. Zamawiający rezygnuje z montażu kolektorów słonecznych.

 

Pytanie 9

Czy przedmiotem przetargu jest wycena projektowanego przyłącza wodociągowego wg projektu rys. nr A2, jeżeli tak proszę o udostępnienie  przedmiaru?

 

Odpowiedź

Nie są przedmiotem przetargu. Zewnętrzne instalacje zostaną wykonane w trakcie robót przebudowy budynku szkoły

 

Pytanie 10

Czy w pozycji 39 przedmiaru  zamiast 46,10m2  izolacji ze styropianu  EPS200 powinno być do wyceny 466,10m2 , ponieważ powierzchnia parteru Sali i zaplecza gdzie projektowana jest izolacja ze styropianu EPS200 gr.10cm wnosi  466,10m2 zgodnie projektowanymi warstwami posadzek  „ A2”  i przekrój warstw posadzkowych „A3” zawartych na rysunku nr. A7 ?

 

Odpowiedź

W pozycji 39 przedmiaru powinna być wartość 466,10m2.

 

Pytanie 11

W jaki sposób zostaną rozliczone roboty związane z wymianą gruntu, w przypadku stwierdzenia nasypów realizując roboty ziemne pod budynek Sali?

Projekt geotechniczny PKT. XV opisu  technicznego do projektu architektoniczno-konstrukcyjnego na stronie 20  oraz pkt 5.2. i pkt.  5.3. str.19  opisu załączonego do SIWZ nie określa ilości  gruntów nasypowych do wymiany na grunty nośne.

Zatem wykonawca nie ma możliwości w chwili obecnej wycenić roboty związane z wymianą gruntu.

 

Odpowiedź

Dokumentacja projektowa zakłada posadowienie budynku poniżej nasypów. W przypadku wystąpienia pod projektowanymi ławami fundamentowymi gruntów nienośnych, należy je wymienić na  pospółką żwirowo-piaskową wymieszaną z cementem - 100kg cementu na 1m2 kruszywa - ubijana warstwami po 20cm do Id=0,6. Należy przyjąć do wymiany 20m3 gruntu.

 

Pytanie 12

Ile i jakie wyposażenie placu zabaw oraz jaka powierzchnia placu zabaw jest przedmiotem przetargu i podlega wycenie i jej koszt przeniesienia ?

 

Powierzchnia placu zabaw wynosi ok. 140m2. Wokół urządzeń placu zabaw należy wykonać strefy bezpieczeństwa z piasku. Zestawienie wyposażenia placu zabaw do przeniesienia :

- Zestaw zabawowy – 1 szt.

- Huśtawka – 1 szt.

- Huśtawka wagowa – 1 szt.

- Karuzela – 1 szt.

- Sprężynowiec – 3 szt.

- Tablica informacyjna – 1 szt.

- Ławka prosta – 2 szt.

- Kosz na śmieci – 1 szt.

 

Pytanie 13

Czy Zamawiający umożliwi wykonawcy sporządzenie dobrze wyceny i  wydłuży termin złożenia ofert o 14dni ?

 

Odpowiedź

Nie.

 

BURMISTRZ                           

Robert Relich                         

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria.krolewska@mc.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..